wtorek, 26 lutego 2013

Libster Adward ♥

No to pytania : Przypominam blog który nominował mojego bloga to 
http://ohmfh.blogspot.com/
1. Ulubiona potrawa ? 
hmm , ciężko powiedzieć ogólnie jestem wegetarianką więc tylko jem potrawy z warzyw :) 
2. Ulubiony gatunek muzyki ? 
 Słucham różnych gatunków muzyki ale najczęściej Rapu , Rocku i Popu :) 
3. Jakie 3 rzeczy wzięłaśbyś na bezludną wyspę ?
Komórkę , mp4 i zdjęcia znajomych :) 
4 . Kim się inspirujesz ? 
Inspiruje się Little Mix :) 
5. Jak byś siebie oceniła ? 
Yyy, oceniła bym się pozytywnie . Z charakteru jestem śmieszna i odpowiedzialna 
6.Ubierasz się w to, co modne, czy kreujesz własny styl?
Zależy ale najczęściej ubieram się w to co modne 
7. Czy jesteś tolerancyjna ?
Tak jestem ale jak mnie ktoś naprawdę wkurzy to już nie jestem 
8.  Gdybyś miała wybrać celebrytę, z którym miałabyś spędzić cały dzień, kto by to był?
Jak bym miała taką okazję to oczywiście One Direction albo Little Mix :) 
9. Lubisz kwiaty ? Jeśli tak to jakie ? 
Oczywiście że lubię kwiaty . Najbardziej czerwone albo białe róże 
10 . Co sądzisz o moim blogu ?
Jest naprawdę fajny . Jak również bardzo ciekawy 
11 . Ulubiony blog ?

http://blogoonedirectionbloganki.blogspot.com 


Oto blogi które nominuję : 

www.wiek-to-tylko-liczby.blogspot.com



lucy-luucy.blogspot.com

Moje pytania : 
1. Jak masz na drugie imię? 
2. Co jest Twoją pasją? 
3. Twoja ulubiona gwiazda muzyczna lub ulubiony zespół?
4. Twój ulubiony blog?
5. Jaki jest Twój cel?
6. Jakie jest Twoje największe marzenie?
7. Zawsze stawiasz na swoim?
8. Ulubiony kolor? 
9. Masz chłopaka/dziewczynę?
10. Twoja ulubiona strona internetowa? 
11. Twoja największa wada i Twoja największa zaleta (twoim zdaniem)?

1 komentarz:

  1. ha, też lubię Little Mix :)
    Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń