poniedziałek, 25 lutego 2013

Imagin o Zaynie cz,2


Weszliście czekaliście ok. 10 minut samolot którym twoi rodzice lecieli wylądował . Denerwowałaś się strasznie miałaś na to powody pierwszy był taki że musiałaś wysłuchiwać komentarzy swojego ojca a drugi powód jest taki że chcesz im powiedzieć że jesteś w ciąży . Gdy powiedziałaś o tym Zaynowi skakał po całym pokoju z radości . Ale wiedziałaś że rodzice na pewno tak nie zareagują . Widziałaś twoich rodziców Zayn ciągle mówił tobie żebyś się nie denerwowała
- Zayn ja się denerwuję
- Nie masz czego – pocieszał cię
Zaraz przywitasz się z rodzicami nie mogłaś się doczekać
Twoi rodzice podeszli do ciebie
- Cześć mamo , cześć tato jak ja się za wami stęskniłam – zaczęłaś po czym ich przytuliłaś
- Cześć córeczko my też się za tobą stęskniliśmy mam nadzieje że nie będziesz się gniewać że przyleciała z nami twoja siedmioletnia kuzynka – oznajmiła
- Nie skądże – skłamałaś
- Francessca a to kto ? – zapytał twój ojciec wskazując na Zayna
- Mamo , tato to mój chłopak Zayn . Zayn to moi rodzice
- Dzień dobry , Miło mi państwa poznać .
- Mi również – córuś nie mówiłaś nam nic że masz chłopaka
- Francessca do jasnej cholery zwariowałaś całkiem ? – krzyczał twój tata
-  Tato spokojnie nie zwariowałam mówię poważnie .
- Ale on innej Religi pewnie Izrael wyznaje – odpowiedział nadal zdenerwowany
Nie zdążyłaś nic odpowiedzieć bo twoja kuzynka cię wyprzedziła
- Ciociu , ciociu – skakała twoja kuzynka
- Co się stało Stephania ?
- Ciociu to jest Zayn Malik z zespołu One Direction
- A tak faktycznie twojego ulubionego zespołu tak ? – zapytała
- Taaak !! – Stephania skakała cała z radości
- No jeszcze lepiej Izraelita i jeszcze członek jakiegoś zespołu nie no ja nie wytrzymam
Nic nie powiedziałaś skierowaliście się do samochodu całą drogę jechaliście w ciszy . Po paru minutach byliście pod domem . Zayn poszedł otworzyć drzwi a ty razem z nim
- Jesteśmy chłopaki – krzyknął Zayn
- A cześć Zayn co tak szybko ? – zapytał Harry
- Nic nie mów było strasznie jeszcze najlepiej że jej kuzynka przyjechała
- To fajnie, fajnie
- Harry uspokój się ona ma siedem lat !! – powiedział stanowczo Zayn
Ty i twoi rodzice weszliście do domu .
- No więc tutaj mieszkam
- Ładnie – mówiła twoja mama .
- Chcą może państwo herbaty – zapytał Harry
- Tak z chęcią się napijemy - odpowiedziała twoja mama
Nic nie odpowiedziałaś pociągnęłaś Zayna za sobą .
- Zayn kochanie nie dam rady im powiedzieć że jestem w ciąży – oznajmiłaś
- Widzę po minię ale musimy im powiedzieć
- No dobrze to chodź
Weszliście do salonu usiedliście na kanapie
- Mamo , tato musimy wam coś powiedzieć – zaczęłaś
- Chwila gdzie jest Stephania ? – Zapytała twoja mama . W tym samym czasie zeszli Louis , Niall i Liam
- O dzień dobry dzień dobry – powiedzieli wszyscy razem
- Dzień dobry – odpowiedzieli twoi rodzice .
Do domu wbiegła twoja kuzynka Stephania
- Aaaaaa !!! – zaczęła kwiczeć
- Stephania uspokój się – krzyknęłaś lecz ona nie zwróciła na to uwagi
- To jest One Direction – po czym pobiegła do każdego
Pokręciłaś głową
- No więc chciałaś nam coś powiedzieć – mówiła znów twoja mama
- Zgadza się więc chciałam wam powiedzieć że jestem w ciąży – powiedziałaś ciesząc się Zayn nic nie mówił
- Francessca do jasnej cholery odbiło ci już całkiem w tym wieku być w ciąży !! Może mi jeszcze powiesz że ten cały Zayn jest ojcem tego dziecka – Krzyczał twój ojciec cały zdenerwowany
- Ale tato nie jestem już małym dzieckiem żebyś mi mówił co mam robić i z kim mam się spotykać – mówiłaś już przez łzy .
- Nic mnie to nie obchodzi ile masz lat ale jesteś nadal moją córką – walnął ręką o stół
- Ale ... – nic nie potrafiłaś już powiedzieć
- My tu nie będziemy spać . Jedziemy do hotelu
Po tych słowach wstali i wyszli a ty się całkiem rozpłakałaś nie mogłaś uwierzyć w to co się stało .
Nie chciałaś z nikim gadać nawet z Zayne’m siedziałaś do wieczora w sypialni . Ciągle płakałaś do twojej i Zayna pokoju wszedł Liam o
- Cii będzie dobrze Francessca – próbował cię pocieszyć
- Liam ty nie rozumiesz nic nie będzie dobrze . Mój ojciec nigdy tego nie zrozumie że kocham Zayna i że ja i Zayn będziemy rodzicami . – płakałaś jeszcze mocniej
- Ja jednak myślę że po jakimś czasie zrozumie – pocieszał cię nadal
- Liam proszę chcę zostać sama – rozpłakałaś się już całkiem
Liam wyszedł z pokoju a ty postanowiłaś wziąć prysznic .
Poszłaś do łazienki wzięłaś prysznic i przeprałaś się w tą piżamę Klik
Wyszłaś z łazienki i położyłaś się na łóżku i zasnęłaś .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz