wtorek, 5 marca 2013

Gify z imaginami :)

Ty : Chłopaki co chcecie dzisiaj robić ? 
Oni : 

______________________________________________

Ty : Niall !!! Chodź szybko , pomożesz rozpakować zakupy
Niall : O patrz jak biegnę ! 

______________________________________________

Hazza : Hej Luo słuchaj tego ...
*chwila ciszy* Hazza :Co ja to miałem Ci mówić ?  

________________________________________________

Zayn : hahah xd Niall dzisiaj próbował poderwać [T.I] i leci do niej z tekstem "potejto" i myślał, że ją wyrwie  

____________________________________________

Ty : Harry idziemy do sypialni ?
Harry : Nieee.. *po chwili* WAIT, WHAT ? 


____________________________________________

Harry do Nialla : A później zrobiłem tak : 


I już była moja :DD

_____________________________________________

Heyyy miśki <33 Co u Was słychać ? :) Mam nadzieję, że podobają wam się takie posty, osobiście je uwielbiam :33 Piszcie, komentujcie i spamujcie <3 Tu możecie mnie znaleźć :



KOCHAM WAS ! < 3 Wasza  Mrs. Malik :33

2 komentarze:

  1. Świetne,super,fantastyczne ! Uwielbiam gify z imaginami:D Więcej proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelka ;)

    @poliahFans1

    OdpowiedzUsuń