wtorek, 5 marca 2013

Gify cz.2 ♥


1. * le Hazz widzący Cię z innym *

Harry : To było do przewidzenia [ T.I ], zawiodłem się na tobie , a ty zobaczysz !



*le on oniemiał, ty się boisz*
Harry : Lepiej się bój , bo ćwiczyłem BALET !


2. *le konkurs wstrzymywania powietrza *

Liam : I myślisz że wygrasz ?

3. *le ty przed TV*

Ty : WOW! Ale ona potrafi !!!!


Niall :  Pfffff ... A ja potrafię tak !


Zayn&Harry : Hhahaahah ...A my potrafimy tak ! ... Uga Buga !


4.*le przeglądasz się w lustrze*

Ty: Ach... Chciałabym mieć taką cerę jak ...

*le Louis wchodzi niespodziewanie*

Louis : Jak ja ?

5.*le po imprezie*

Niall : I wtedy zauważyliśmy, że Liam tam został ...




Louis: I ruszyliśmy z powrotem , a co najlepsze jak dojechaliśmy to płakał  " Ja chcę do mamy !"... Właśnie  tak !
Liam : Nie ! T nie było tak !


Liam : To było tak ...

*le I'm Sexy and I Know It ! *
Liam : Tylko ja pamiętam co było na prawdę !



Mrs.Horan . :**






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz