niedziela, 27 stycznia 2013

O 1D I THE WANTED


- Emily kochanie . Jesteś gotowa ? – woła cię mama .
- Tak jestem gotowa . Chwila już idę . – bierzesz walizki i schodzisz na dół
- No w końcu zeszłaś , chwila chyba tak nie chcesz iść ?
-  No a czemu nie ? Przecież mogę tak iść
- Na pewno tak nie pójdziesz , marsz do łazienki się przebrać ! – powiedziała twoja mama stanowczym głosem .
Wiedziałaś że nie sprzeciwisz się przeciwko swojej matki . Więc obrażona poszłaś do łazienki się przebrać . Ubrałaś się w to http://stylistki.pl/stroj-numer-1-239990/
Zeszłaś na dół twoja matka już czekała na ciebie . Była trochę wkurzona .
- Ale mamo ja nie chce do mojego brata się przeprowadzić ! Ja chce do Nathana . – powiedziałaś obrażona
- Ale Emily kochanie wiesz że masz dopiero 17 lat i nie jesteś pełnoletnia więc nie możesz
- Ale … - nie dokończyłaś bo ci mama przerwała .
- żadnego ale teraz wsiadaj do samochodu i jedziemy .
Zrobiłaś tak jak mama ci kazała .
3 godziny później :
- Mamo , ile jeszcze ?
- zaraz będziemy .
Po 5 minutach twoja mama zatrzymała się przed wielką willą z basenem
- Już jesteśmy – wysiadła w tym momencie
Ty również . Pomogłaś mamie z walizkami . Z domu wybiegł twój brat Liam .
- O już jesteście ! Super zaczekajcie pomogę wam .
Tak jak powiedział pomógł wam .
- Mamo nie chcesz wejść
- Liam nie ja się śpieszę , pilnuj siostrę . A co do ciebie Emily być grzeczna i słuchaj brata .
- No spox. To na razie
- No pa .
Po pożegnaniu weszliście do domu
- Emily teraz się nie wystrasz
- Niby czego mam się wystraszyć – spytałaś zdziwiona
Liam krzyknął
- Chłopacy chodźcie tu . – po tych słowach widzisz jak jacyś chłopacy zbiegają ze schodów .
- To moja siostra Emily . – oświadczył Liam
- No cześć wam . – powiedziałaś znudzona .
- Cześć ja jestem Niall to jest Zayn i Louis
- A ja jestem Harry – powiedział to ze swoim cudnym uśmiechem .
Po poznaniu chłopaków . Liam postanawia ci pokazać twój pokój
- Chodź Emily . Pokaże tobie twój pokój
Zgodziłaś się i poszłaś . Zauważyłaś że Harry się tobie przygląda .
- ej Liam dlaczego muszę u was mieszkać ?
- No bo .. ten … mama dostała prace w Chinach i nie chciała żebyś się męczyła tam – oświadczył ci drapiąc się po głowie
- Niech ci będzie więc to jest mój pokój tak ?
- Zgadza się – odrzekł
Wyszedł z pokoju a ty wzięłaś się za rozpakowywanie . Zajęło ci to mnóstwo czasu . Skończyłaś po 2 godzinach . Usiadłaś na łóżku wyciągałaś komórkę i napisałaś wiadomość do twojego chłopaka Nathana . „ Cześć kochanie , właśnie skończyłam się wypakowywać . Nudzę się strasznie jak również brakuje mi ciebie : ( „
Bo chwili dostałaś odpowiedź która brzmiała tak . „ Cześć , też za tobą tęsknie . Może się spotkamy za 20 minut przy praku ? „
Ty : „ chętnie „
Poszłaś do łazienki się odświeżyć i się przeprać . Ubrałaś się w to http://stylistki.pl/stroj-2-240020/
                                          . Po cichu schodziłaś na dół żeby cię nie zobaczyli ale jednak cię zauważył Harry
- A ty gdzie się wybierasz ?
- A co się to obchodzi nie twoja sprawa nie jesteś moim ojcem
- Ale ja się o ciebie martwię  - powiedział
- Heh nie potrzebnie . Spieszę się pa .
 Pożegnałaś się z nim i wyszłaś . Szłaś tak ok. 8 minut .
Aż w końcu doszłaś . Nathana jeszcze nie było wiec czekałaś . Po 5 minutach czekania przyszedł .
- Hej kochanie , przepraszam że się spóźniłem ale chłopacy nie chcieli mnie wypuścić – powiedział
- Cześć , skarbie . Nic się nie stało . – pocałowałaś go .
- Więc może idziemy się przejść a później do mnie ? Co ty na to ? – Zapytał ciebie
- Chętnie z tobą wszędzie . – odpowiedziałaś na jego pytanie .
Chodziliście po parku . W tym samym momencie u Liama
- Harry widziałeś gdzieś Emily ?
- yyy , ja czy ją widziałem owszem widziałem była elegancko ubrana
- A gdzie szła ?
- A skąd ja mam wiedzieć . Nic mi nie mówiła .
- Zaczynam się martwić dzwoniłem do niej tysiąc razy i nie odbiera – mówi zaniepokojony
- No może poszła gdzieś do jakieś restauracji
- Nie wieże sama ,. No ok. . Poczekamy przyjdzie i się zapytam .
W tym momencie w parku .
- Emily może pójdziemy do mnie ? – zapytał ciebie
- Bardzo chętnie to chodźmy
Szliście trzymając się za rękę . Po ok. 14 minutach doszliście .
Droga jest zazwyczaj krótsza ale dzisiaj była trochę dłuższa
- Jesteśmy – powiedział głośnym głosem
Ściągnęłaś buty . Nathan również . Weszliście do salonu . Przywitaliście się z Maxem i Alex którzy siedzieli na kanapie
A : Hej wam może chcecie z nami pooglądać horror ?
N : Bardzo chętnie
E : Wiesz co kochanie ja się trochę boję
N: Nie masz czego ja tu jestem
E : No ok. ok. Przekonałeś mnie – pocałowałaś go
Max włączył film , jak już Alex mówiła Horror . No cóż . Był taki straszny moment że ty i Alex się wystraszyłyście ty się wtuliłaś w Nathana a ona w Maxa .
Jest godzina 23;12 /
- Nathan ja już pójdę bo brat będzie się martwił
- Zaczekaj odprowadzę cię nie puszczę cię samą
- Jak tam chcesz , Ubrałaś buty i wyszliście .
Po drodze gadaliście i umówiliście się na jutro u ciebie .
Jesteście pod domem twojego brata
- To już tu . Dzięki że mnie odprowadziłeś . – pocałowałaś go w policzek
- Nie ma za co jeszcze by ci się coś stało i co wtedy – pocałował ciebie namiętnie .
Pożegnaliście się i weszłaś do domu . Nie spodziewałaś się że Liam będzie na ciebie czekał .
- Cześć siostrzyczko , Gdzie byłaś ?
- Cześć , a u swojego chłopaka . A pytasz dlaczego ?
- Martwiłem się o ciebie wiesz , ?
- Domyślam się ale nie potrzebnie się martwiłeś . On jest wspaniały jestem z nim już
2 lata . A i tak w ogóle jutro do mnie przychodzi .
- Ok. Poznam go chociaż .
Poszłaś do góry ubrałaś się w piżame i położyłaś się do łóżka nie mogłaś się doczekaj kolejnego dnia . Myślałaś że będzie super ale się myliłaś
Godzina 8 rano wstałaś poszłaś się ubrać ubrałaś się w to  http://stylistki.pl/stroj-3-240071/

Zeszłaś na dół zrobiłaś sobie herbatę zjadłaś jabłko . słyszałaś że ktoś idzie odwróciłaś się był to Louis
- Dzień dobry – powiedział
- No hej dobrze się spało – zapytałaś
- Rewelacyjnie a ty co tak ubrana – zapytał
- A tak po prostu
Gadaliście sobie . Jest godzina 10;30 .
- O fuck
- Co się stało ? – zapytał się trochę zdziwiony
- Idę zrobić fryzurę bo zaraz tu Nathan przyjdzie – odrzekłaś
- Kto ??
- Mój chłopak idź też się ubrać .
- No ok. ok. już idę
Poszłaś poprawić makijaż i włosy . W tym momencie zadzwonił dzwonek do drzwi . Szłaś szybko i ostrożnie żeby się nie wywalić w tych butach .
Otworzyłaś drzwi .
- Hej skarbie – pocałowałaś go
- Hej kochanie – teraz on się pocałował
- Wejdź .
- Chcesz coś do picia ?
- Nie dziękuję
- OK.  To co robimy >
- Może pogadamy >
- ok. .
Gadaliście tak i ciągle aż to salonu wszedł zaspany Zayn
- Cześć Zayn .
- Yyy cześć Emily i cześć kolego jej
- Cześć Emily czy to nie jest Zayn Mailk przypadkiem ?
- Tak to on a co ?
- No bo wiesz ja ich nie lubie a oni mnie chyba też nie lubią
- Co ty wygadujesz ?
- Bo ja i chłopacy jesteśmy The Wanted a oni to chyba One Direction .
- Aha , no cóż siedź .
Siedzicie sobie w salonie Zayn nie zauważył kto to do pokoju wchodzi Liam i Harry
- Cześć siostrzyczko
- Hej Liam Hej Harry
- Hej . On i Liam poszli do kuchni
- Ej Liam nie jest to przypadkiem Nathan z The Wanted
- Tak to on – odrzekł Liam .
- To co on tutaj robi > - zapytał Harry
- Nie wiem idę się zapytać
- Emily !! – krzyknął
- Czego ?
- Co on tu robi ? – zapytał wkurzony
- A jak myślisz ? Siedzimy i gadamy – odpowiedziałaś
- Ale ja nie chce i chłopacy też nie chcą żeby on tu był
- Jaki macie do nich problem ?
- Ten że uważają że są lepsi od nas . – krzyknął
- O jej nie denerwuj się . Chodź Nathan nie chcą żebyś ty tu był to mnie też tu nie zobaczą
- Emily zostajesz .
- Nie jesteś moim ojcem nie będziesz mi rozkazywał .
Wyszłaś wkurzona z Nathanem z domu
Pod wieczór wróciłaś
- Emily do jasnej cholery nie będziesz się z nim spotykać
- Liam ja jestem z nim od 2 lat . Będę się z nim spotykała /
- Właśnie że nie . Nie wyjdziesz z domu . Bo założyłem specjalną ochronę
- Pojebało cię – zapytałaś
- Nie ale nie będziesz się z nim spotykać koniec kropka
- Nienawidzę ciebie .
Poszłaś wkurzona do pokoju przeprałaś się w to  http://stylistki.pl/stroj-4-240082/
Siedziałaś tak . Nagle ktoś zapukał do twoich drzwi był to Zayn
- Hej mogę wejść
- No jasne wchodź
- Widzę że zależy ci na nim co nie
- Jasne że tak nie wkurzaj mnie ok. . – krzyknęłaś
- Ok. jak chcesz .
Nie wiedziałaś że Zayn coś kombinuje
Położyłaś się i zasnełaś
Mrs.Horan

3 komentarze:

  1. świetny blog ^^
    uwielbiam imaginy :P
    zapraszam do mnie do obserwowania ^^
    http://fotografowaniex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne jest może ciąg dalszy ?

    OdpowiedzUsuń