piątek, 7 marca 2014

Zayn 2

'Perspektywa Zayna'
Nie moge uwiezyć, to my smiejemy sie z Joscha twierdząc ze nie ma dziewczyny a on ugania sie za taką laską.  Taką laską którą nawet ja, Zayn Malik bym nie pogardził. Coś tu jest nie tak a ja juź dowiem się co. Ta dziewczyna jest po prostu piękna i zbyt "dobra" dla Josha, tylko ja dotąd wyrywałem takie laski a teraz co? Mam sie znim dzielić pięknymi kobietam? O tak jak kiedys Harry chciał mi poderwać [T.i] ciekawe co sie znią dzieje? O tego tez sie kiedys dowiem. Ale wracajac do.. a tak nie wiem jak sie nazywa.
Z-Hej kochana jak sie nazywasz?
'Wracając do perspektywy Lisy'
L-No ja tez tęskniłam, choc przytul mnie. Josh szeptał cos do mojego ucha. Ale ty sie zmieniłas, wybacz ze nie uprzedziłem ze chlopcy juz są. Próbując wybrnąć z sytuacji wymyslilam słowa które zadowolą wszystkich.
L-No cos ty kochany nie gniewam sie ze nie uprzedziłes mnie o tym ze twoi przyjaciele wpadną, ja nie potrafię się na ciebie gniewać, zbyt mocno cie kocham.-Cmoknełam chłopaka w usta tak samo gdy wita sie rodzine więc nie było w tym nic nie zrecznego a chłopcy łatwiej uwieźą w tą bajke. Podczas tej naszej krótkiej rozmowy usłyszałam słowa kierowane z salonu.
Z-Hej, kochana jak sie nazywasz? Ten człowiek to ma tupet, moze dlatego lubie go najbardziej z całego zespołu. Ale dla Josha musze go znosic nie chcac go zaatakowac oczywiscie w pozytywny sposób.
J- Chłopaki to moja dziewczyna, nazywa sie Lisa no i jak sami widzicie jest piękna, ma 18 lat a więcej informacji o MOJEJ -Przyłozyl nacisk na to słowo-dziewczynie.-Po tych słowach chłopak pocałował mnie w czoło, on jest uroczy gdyby nie był moim kuzynem to bym sie w nim zakochała, on jest taki idealny ale mniej nie Zayn. Kurde idiotko nie zakochuj sie w nim. Oczywiscie mam na mysli Zayna nigdy nie zakochała bym sie w kuzynie.
L-No czesc tak jak juź wcześniej wspomniał Josh mam 18 lat i jestem na zabój zakpchana w tym moim bad boy. Jak chcecie cos jeszcze wiedziec to śmiało pytajcie.
Przedstawiłam sie wszystkim pogadałam z kazdym i chyba najdłuzej z Zaynem, nadal uwaźam ze jest słodki i chyba sie w nim zako.. jacie jaka ze mnie idiotka ja nie moge go kochac przeciesz udaje dziewczyne Josha. Jestem coraz bardziej rozdarta. Chłopcy poszli a mnie czeka ciężką rozmowa z Joshem.
-------
Ta-da jest i juz, napisze jutro częsc 3 papa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz